niedziela, 25 marca 2012

HELLO SPRING!

Witam wszystkich! ♥
Minęły wieki odkąd dodałam ostatni wpis! Jednak wiosna zdecydowanie zmotywowała mnie do działania i postanowiłam solidnie wziąć się za bloga co Wy na to? Co do stroju, to przypomina mi on o lecie. Połączyłam ze sobą nową, koralową koszulę i ulubioną spódniczkę w kwiaty, co dało niewymuszony, wiosenny look. Co Wy na to?
TRANSLATE: Hello Everyone! ♥
It has been ages since I posted an outfit. However, spring motivated me to work and I decided to blog more often. What do you think about it? This outfit reminds me of summer, which is so far away, unfortunetly. I mixed my new, coral shirt and favourite floral skirt, what gave me colorful, spring look. What do you think?
shirt - bershka skirt - H&M watch - parfois shoes - http://www.deezee.pl xoxo, Matilde ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz