niedziela, 25 marca 2012

WHITE SHIRT

Cześć ♥ Tak jak obiecywałam, staram się dodawać posty częściej. Z tej racji przygotowałam dla Was dzisiaj kolejny outfit. Być może nie jest to coś specjalnego, ale właśnie w takich zestawieniach czuję się najlepiej. Co o tym myślicie?

TRANSLATE:Hello ♥ As I promised you yesterday, I'm trying to add posts more often. So I prepared for you an outfit. Maybe it isn't something special but I feel the best in sets like this. What do you think?
shirt - h&m jeans - cubus earring - cropp shoes - http://www.deezee.pl

3 komentarze:

  1. dziewczyno, Ty masz zajebisty styl! jak ja mogłam wcześniej nie zauważyć tak wspaniałego bloga!
    chciałam Cię dodać do obserwowanych ale nigdzie tu nie ma żeby dodać. boskie buty, kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka chudaaaaaa *.*

    gabu-site.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń