środa, 20 lipca 2011

BEGGINING

Początki zawsze są trudne i dlatego nie chcąc przedłużać, przejdę do sedna.
Na imię mi Matylda i pewnie nieliczni z was kojarzą mnie z mojego bloga na pingerze. Nie wiem co podkusiło mnie, żeby zacząć działalność na blogspocie, ale spróbować zawsze można :) Życzę Wam miłego oglądania i obiecuję, że dołożę wszystkich starań żeby choć trochę Was zaciekawić!


Mój pobyt w NY dobiega końca, a myśl, że za tydzień będę musiała opuścić USA jest przytłaczająca. Na pewno jeszcze tu powrócę za jakiś czas!


A teraz tak na początek dzisiejszy outfit :










t-shirt - derek heart (marshalls)
shorts - forever 21
crochet vest - joyce leslie
necklace - forever 21

3 komentarze:

  1. Zapowiada się całkiem sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi sie ta kamizelka! Zapowiada sie bardzo stylowo wiec dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie:
    http://martasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Początki są trudne ale ty sobie rewelacyjnie poradziłaś super stylizacja jestem zachwycona kamizelką

    OdpowiedzUsuń